träningsschema

 har precis gjort klart min del i redovisningen inför imorgon, slutredovisning för kursen yiha. Iväntar omtentaresultatet också sen ärjag fri från den kursen foreveeeeeer
 
Så istället för att lägga mig och vila som jag borde med mitt halsont så satte jag igång med ett träningsschema och det blev bra! Snodde massa bra övningar från www.bodybuilding.com och Jamie Easons tolvveckorsprogram. Kanske funderar på att testa detta program men som en start tar jag lite övningar som jag och Mattis kan göra. Ska bli kul att ha ett mer seriöst schema att följa!
 
Annars då, gjorde en sallad med massa gott(blev så inspirerad efter all fitnesskoll på nätet....) som innehöll avocado, räkor, solroskärnor, gurka, tomater, ruccula, soltorkade tomater allt toppat med salt och apelsinolivolja...
Smarrig som tusan! Ska snart få mig en liten förisktig promenad med hansipansi också och sen jobba lite i lägenheten. Öva redovisning också ja...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0