hälsa

min kropp mår bra just nu, den gillar clean mat. Säger man ren? Clean food låter bättre än ren mat, ren ska väl all mat vara förhoppningsvis. Men iallafall mycket protein, grönt och sånt gött. Mycket lite vitt bröd och pasta. Mina goa hakfinnar är också påväg bort, tror det beror på annat intag av mat faktiskt. Och träningen då. KOmmit igång riktigt bra igen efter sjukdom, körde fem dagar förr veckan och blir samma denna om jag får bestämma!
 
I helgen gar det fixats massa i lägenheten, satte upp köket! Jättejättefint! Insåg dock att vi borrat fast köksdelarna så att det stack ut borr på andra sidan vilket blev i det nytapetserade sovrummet. WOHO Happyday
Hann med att dricka drinkar och gå på bio med tobias, matilda och viktor och jag och tobias tog en snabb tur i snöstormen på isen med skridskorna. Haha även träning, axlar i lördags med min babe.
 
Igår var det kondition som gällde med matilda, vi sprang rätt så fort i drygt fyra km. Jättegrymma! Sen blev det rövträning och det känns idag en aning. GRYMt!
 
Nu sitter jag och pluggar, läser massa tråkigt. blä blä blä är sugen åp att jobba.. SKa kolla lite NIkita, skolan kan vänta... tihi
 
 
håller på att kolla ut nåt bra proteinpulver, med chokladsmak helst och sötat med bara stevia eller växtmojs. Får se vad det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0