förvirrad

en förvirrad tjej sitter och läser om hälso och personligträningsutbildningar och inser att det är precis det hon vill hålla på med. Inte samhällsvetenskap. Inte politik, Inte regioner och europa. Tror jag har hamnat fel. Har funderingar  på ett litet studieuppehåll och jobba lite och sen läsa till personlig tränare. Har funderat ett tag, men fortfarande förvirrad som ett aaaas.
Det väger mellan få ett högutbildat jobb med bra lön och ett ovisst jobb som jag trivs med.. haha 
 
Mysig tjejkväll igår hos fina amanda. Vi åt tacos alla sex flickor och smakade på louises megagoda chokladkaka med rödbetor i. Saftig som attan kan jag lova! Sen blev det lite A walk to remember som alltid lämnar mig efter sig i tårar haha.. Är nog åttonde gngen jag ser den
 
Idag kommer amanda och amanda hit förhoppniongsvis om allt går bra, vi ska plugga ihop! tenta den 20e. Blä
 
Ha en go dag! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0