hey

Morgontränat lite idag och sen åt jag och pappa frukost på vattenpalatset, skitgott! Och go start på dagen!
Sen sov jag två timmar cirkus, helt i koma och nu sk ajag fixa lunch inför jobbet. Ikväll blir det mys hemma och uppladdning inför birthday som är imorgon haha..
 
Imorgon blir det en sväng till fashion house i göteboerg skulle jag tro och sen ska det göras cheesecake och lagas mat och drickas vin!
 
Igår fick jag superfina presenter av pappa och elenor! Av elenor fick jag två sjukt snygga heels och av papsen fick jag presentkort på löplabbet! Underbart! kan jag äbntligen få köpa ett par riktiga skor som är anpassade efter mig! en bok med och en flaska gott!
 
Puss
bjussar opå en bild på mig och amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0