Tentavecka

Förra veckan och denna är lite tentavecka eller vad man ska kalla det.. Pluggas en hel del iallafall men tror jag kan det nu! Glad tjej. Sitter idag med med mitt block och min penna och skriver tenta åt migsjälv, imorgon sitter jag och skriver en riktig. Blä
 
Helgen var go, blev riktigt lugnt och skönt! Lite jobb, matlagning medmitt hjärta( ena dagen grillad kyckling oh bruschettas och andra dagen stekt fläskkarre och delikatesspotatis i ugn med tzatziki. Mums!! Sen badade vi och drack vin. Hur mysigt som helst! Behövde en sån helg inför nästa då det blir dunderpartaj för mig,kommer bli grymt! 
hann också med att träna igår, har köpt kort på Lsc nu och är siktbröd! Blev 30 ,löpning på bandet sen en kvart på crosstrainern innan jag körde lite armar och rygg. Heja mig, idag blir det också gym får se vad! 
ÅTER TILL PLUGGANDET. BLÄK
 
HA DET GÖÖÖTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0