yankee candle

Matilda har detta ljus hemma and it smells like heaven jag lovar. Så gott när man går in i deras lägenhet, så lnskar mig detta i inflyttningspresent så ni vet ;)
 
Annars, pluggar på, tenta vecka nu tyvärr! Har kört stenhårt denna veckan med kost och träning för att se om jag kan må bättre i mage och själ haha.. soeciellt mage, det andra var mer poetiskt. Iallafall känns det redan bättre, i mpndags blev det kondition intervallträning på bnandet i 45 minuter, sen mage. igår var det kondition igen och på band 23 min och crosstrainer 23, underbart! sen kom matilda och sällskapade mig i att mörda benen lite. Gick super och benen känns att de finns idag! Nu ska jag iväg på bodycombat med elina!
 
ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0