you think you got the best of me

blev en lång skön powerwalk mellan regskurarna. Körde min magapp och lite andra magövningar plus lite armar..Sen lite kesella med hallon, russin, frön och nötter. Mummmaa!

Inväntar mamsen för en ridtur och sen blir det bio ikväll med min snygga babe! The Avengers ska vi se. Tänker tjöta mig till att gå antingen till Mcdonalds för en macwrap(blev kär igår) eller till Oves för en baconburgare. Smaskens!

Tills dess, fotvård, nagelvård, garderobstädning på schemat!




Hittade de fulaste skorna jag sett. (hopppas ingen beställt hem dessa till sin student för då skäms jag lite men bara lite för de är gräsliga!)


Är det ens en sko? Någon har kräkts på en sula typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0