sorry

är ruskigt dålig på updatering när det inte är skola eller nånting för då sitter jag inte på ett tåg och har tråkigt och kan blogga haha. Har vart utomhus mycket i helgen för att kompensera sjukhusvistelsen, magen är mycket bättre och snart ska jag väl kunna träna förhoppningsvis! Tänkte mig imrogon! Vill inte rulla fram på beachen..

Tänkte åka med mamsen till ulricehamn och se vad som finns att shoppa där. Hittade ett rosa linne, en rosa bh med matchande trosor, en ögonbrynspenna och ett mintgrönt nagellack i helgen när jag och bäbis var på allum. Han hittade massor, skitsnyggt!

Sen har dte vart lite eurovision och lite naturreservat och så bio igår; Men in black 3d med julia och putte! Mys!


min fina pålle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0