I learned how to cry, how to go insane



I'm lost in the streets in the city of pain
I learned how to cry, how to go insane
Your love, because of your love



 Darin- Nobody knows


Det blir skola idag efter en störtskön helg. Helt grym! I fredags var det förfest i amandas apsnygga lägenhet med goa flickor, sen drog vi till berså för dans och tjöt. Jättego kväll! På lördagen red jag en sväng sen hyrde jag och älskling film som inte funkade men vi var glada ändå för vi åt glass med stekt ananas, passionsfrukt och malibu. SÅ GOTT! Nästan lika gott som tobias wiii

igår gjorde jag inte många knop, låg vid vällsjön en stund i blåsten och solade men blev inget bad för det var schweeiiiiinkallt.
Vi upptäckte ett kul program igår, Älskling du har blivit en tjockis!, vilket jag starkt rekommenderar. Sjukt kul upplägg plus att vissa av deltagarna är grymt opepp på att röra på fläsket vilket ger många skratt. Om man nu får skatta åt det? Lite kanske..

Pusii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0