I hela mitt liv har jag litat på min tur men det här kan jag aldrig slingra mig ur


Trött i kroppen efter träningspass på gymmet med julia, vi körde allt möjligt. Ben, lite rumpa, armar och sedan som vanligt också mage och sida. Gött pass och gött sällskap! jag börjar känna och se på kroppen att träningen ger resultat. Vill lägga upp bilder men vet att ni uppskattar porr alldeles för mycket hihi..
Har bakat bröd med långa kolhydrater idag och annars bara slappat som en fet gris i sängen med bok och en ännu fetare katt. Go dag!
Nu efter duschen ligger jag insvept i min goa amerikanskaflaggan filt och fryser. Och lyssnar på Kent varvat med Darin. Nörd jajemen men det kan jag ta och leva med haha

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg tjej! Sjukt duktig är du med träning också... önskar jag hade bara en gnutta av din energi och motivation. Då hade jag också blivit fit. Men nej så är inte fallet. :)

2012-05-11 @ 15:18:54
URL: http://sarascupoftea.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0