dålig update

har vart ute mycket i helgen så blev dålig uppdatering! På valborg blev det grillande och mys hos larsson innan vi sakta men säkert drog oss in mot chalmersfesten. Grym kväll med grymt fina vänner!! Snusade sedan sött i tobias säng hihi igår tog jag det ganska lugnt, solade lite och göttade mig. Sen drog jag med bäbisen till en klippa vid aspen för mer solning och göttande. Brände mig dock i fejjan en aning. Men jag är glad ändå! Har beställt hem ett par skitsnygga betterbodiesbrallor från gymgrossisten också. Och en rosa vattenflaska/shaker. Grymt taggad på att få dem! Vill nog även ha ett linne därifrån. Skitsnyggt :) Måste köpa jeans och nya skor också. De andra blev lite sönderbitna, mina fina berlin-converse jag skött så braa... bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0