RIP min telefon

jovars men jag klarar mig superfint utan min mobil, tänker inte alls på attjag har en sony ericsson från 1939 sär batteriet håller på att ramla ut hela tiden som ersättning. MIn lilla bebis är inne i verkstaden och lagas och plockas isär. Tror den har ont.

Jag har inget facebook, kan knappt smsa för tangenterna är lite halvpajj, har massa randomfoton och inga foton jag vill ha, har INGA som helst nummer förutom bilbärgning. Frestande att ringa den och prata lite..

OKej ska sluta nu..

Men iallafall så är läget så, har suttit i solen idag och göttat mig. Även pluggat litegranna och ska snrat ner och träna med Jullebulle på gymmet!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0