oh my darling clementine

God morgon! Lite bättre i halsen men lika snorig som vanligt haha. Men det finns tydligen hopp förmig med!

Ska dra mig till skolan strax och sitta med gruppen idag igen. Bara vi får detta klart nu så har jag en go helg innan HEEELVETES STATISTIKKURSEN. Yumiii, den är jag sugen på..

Denna veckan innehåller mest projektplugg, sen tänkte jag föröska bli friskså jag kan träna stenhårt inför beachen. Är lite efter liksom.. Fredag innebär redovisning och sen fira med smil programmets finsittning! Måste hitta klänning.. Lördag ´är en stor dag för då är det 5 månader sedan jag blev tillsammans med min skatt så vi ska laga canneloni och mysa till gladiatorerna. hihi


Ha en go dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0