nu brinner din tavla

när man har headache as hell och känner sig som en svullen apröv är det inte gött att sätta sig vid datorn för att plugga,tro mina ord kära vänner!
men jag gjorde det, funkade ca en timme nu ger jag upp. dessutom luktar mina rosa velourmjukisar bränt av datorfläkten som inte kan snurra eller vafan det är som luktar. Nej jag har inte fisit.

Ska nog dra täcket över huvudet och försöka vakna upp igen imorgon. Får se hur det går, måste få upp mig själv! LÅng dag imorgon för en sjukling, först skola sen direkt jobb. Sen ska jag inte göra ett ända piss det kan jag lova dyrt och heligt..

okej tråkigt inlägg men så ser läget ut denna dag!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0