no woman no cry

nu är jag trött, är sjuk igen. Kände mig bättre i lördags men vaknade idag med en jäkla huvudvärk, snorbajs i näsan och halsont. Jag vill träna?! Kan min dumma kropp fatta detta.. Jag behöver dessutom plugga till tentan på onsdag så är inte alls passande just nu! okej vi lämnar min olycksaliga kroppsjävel för en stund. Lördag var supermysig med stekt fjärsing och melodifetsivalen med mamma, bert och tobias. En riktig myskväll! Vi blev assugna på godis efter mello men kom i sista sekund på att vi druckit så fick promenera ner till hemmakväll för lite nattgodis hihi. Igår träffade jag en efterlängtad kajsabajsa och vi fikade en stund och tog igen en hel del tjöt! Grymt mysigt! Sen tog jag tåget till tobias och fick skitgod mat, hans lillasyster fyllde år. Så fick skitgod trerättersmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0