min favvis just nu

Untitled #49

Untitled #49 by annamarlene featuring a black waistcoat

Min favoritaffär är just nu gina tricot trot eller ej! Just nu är sortimentet helt awesome där. Rockig vårbrud, typ. tror ni fattar min poäng..

En härlig solig powerwalk med mig själv och tankarna som sällskap(jag är ruskigt trevlig och har sjukt bra svar på mina egna frågor) och ett hårt pass på gymmet. Eller okej inte hårt men lite darrig blev jag allt i mage, lår, röv och armar. Så det ska vara! Träffade på rikard och det var trevligt för det var läängesen! Så var det med denna dagen, har även fått en del sol på nästippen den lille. En fräkne tittade fram.. Fräkne? seriöst vilket ord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0