after all you do know best

är sjukt dålig på uppdatering när jag inte har min kära telefonbebis. Hela helgen har vart sola, njuta och faktiskt BADA. Vi badade i säveån igår jag och tobias, riktigt modigt! ska tilläggas att jag var i först... haha

Har haft en jättego helg, började med finsittning i fredags med hela goa smil-gänget! Lördag firades det 5 månader så vi lagade cannelonis och drack vin. Typ ett glas sen somnade båda som två grisar.. Men mysigt!
SÖndag mrogon var det formel 1 hos jockepocke och efter det solning och god mat!
Har även hunnit med en tur med hästarna och julia, mysigt värre!

Back to school nu och statistikten börjar idag. Svårt och jobbigt men ska klara detta sen har jag lov!

Pussii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0