återfödelse: toalettborste?

toalettborste måste vara det vidrigaste att återfödas till. Iallafall nåt av det vidrigaste. om man nu återföds. Eller typ fästing, inte heller trevligt.

Nåt annat som var trevligt var promenad med handyhanna, min peruanska drottning! Alltid lika mysigt!

Har även haft en släng av vuxen(?)damp idag och städat huset, inklusive toalett vilket är lite udda då jag hatar toaletter. Men gjorde det frivilligt för jag hade så in i bänken tråkigt. Sorterade även strumpor och höll nästan på att börja lösa korsord men då plötsligt kom jag på att jag har en dator. Jag lever ju på 2000-talet. Datorn fick underhålla mig istället...



två bilder från studentdagen för systerknas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0