you are the one I imagine

Goddagens,
har haft en gosig helg men glömde datorn hemma och dessvärre är min mobil inlämnad så har en gammal tegelsten som ersättare. Vilket resulterar i ingen facebook, ingen blogg och inget sånt där.. Dröjer väl en vecka till innan jag får den. Segt
 
I fredags var jag i huset och fixade sen åt jag jordgubbar och kesella och såg film. På lördagen följde jag med tobias till Lerums sportcentrum och körde ett pass. Skönt! Sen åkte vi ner till varberg och fick lite sol på näsorna. Åt gott grillat, cyklade in till staden och spanade på alla wheels and wingsare och deras snygga bilar. Tog en god Strawberry daquiri och sen cyklade  hem i regnet och såg på film. jättemysigt!
 
Igår  var det också lite solande och sen åkte vi hem ioch köpte lite jordgubbs och kesella igen och smaskade haha.End of story!
 
Gick en promenad i morse, ska snart upp och jobba och sen blir det gymmet med jullebulle vid 6. Go dag!
 
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0