I've got you, babe

försökte mig på en smarrigt somrig utstyrsel igår, tror jag lyckades men när jag väl kom ut var vädret ganska kaos så passade inte riktigt in längre. Fick smaskig smörgåstårta med räkor som jag ÄLSKAR hos tobias mormor och sen var det gostajm på hög nivå. Den mannen har sveriges godaaste lukt jajemen!
 
Har nog förätit mig på jordgubbar senaste veckan, fast inte så att jag tycker det är blä nu mer att jag utvecklat ett beroende. Känner ungefär varje dag: Åh vad gott det hade varit med jordgubbar, Åh men vad sugen jag är på jordgubbar idag, kanske skulle det passa med lite SURPRISE: jordgubbar! Typ så
 
Kan dessutom meddela att förkylning är back in tha house. Tack putte, tack papsen.. Snorig, halsont och den där goa skallebanken.. Welcome, did not miss you at all
Så springtur blev väl inte av direkt utan blev vila med bok och gossipgirl. Plus inntroducerande av mamma i Ipad och wordfeud djungeln. INgen enkel historia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0