we could live tomorrow, but I don´t think we should wait


tre månader idag med tobias, det går sakta men säkert hahah. Känns som en längre tid och det är det väl i för sig på ett sätt eftersom vi känt varandra ca 7 månader nu. Tänk att killen¨står ut, jag vill lova att det är en bedrift hihi iallafall en grym tid med världens goaste, mpr verkligen bra av honom och nu ska jag inte bli fjantig och hålla på så slútar här för den som redan tröttnat, typ

har fastnat rejält för serien Äkta människor bara efter två avsnitt! Den föll mig i baken och smaken och allt. Apcool serie. Watch it out

Nu blir det smaskande av äggbertmacka och massa vatten.. påhittigt värre haha

ha en go dag! jag är ledig två dagar nu men blir massa plugggggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0