secrets

har ordnat en söt present till syster, allt klart för måndag! Någon fyller nämligen 18, supersweet eighteen typ. hihi känner mig asgammal när jag inser att det är över två år sen jag fyllde arton. Men men sånt är livet! Nu kan jag gå ut ännu mer när tillochmed systern min är utgångsmogen! Ska byta om till feskartjäj-kläderna snart . Har precis rensat garderoben och lagt in all tvätt. Duktiga tjej! Haha eller.. En kopp te och en köttbullemacka nu och jag är redo att möta kunderna. Sen blir det snabb ombyte och dusch som sagt och tåg till a-sås med virre! Vinet är på kylning! Har fixat lite melon, klementin och banan också haha smått och gott... tror jag ska fjäska sen och se om jag kan hoppa av en station tidigare i kväll/natt så jag slipper gå ensam hela vägen hem i lerum.. Hihi vi får väl se vad mannen min säger! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0