Golden Days

Vi har vart och käkat, min mage känns som att det får plats en till anna där i ungefär. Jäkligt go hamburgare har jag proppat i min svältfödda mage(åt enbart macka idag till lunch haha). Systeryster är myndig den lilla skrutten, lite knasigt ändå

Har hällt ut mig själv som en klick sås på soffan och tänker fortsätta hänga här ett tag till. Laddar upp för morgongym och avslut på grupparbete, på onsdag är det redovisning. Då ska man visa att man är redo, är jag det? Nää

Fick godkänt på hemtentajäveln också, kompis det går bra nu. Nejmen seriöst det GÅR, trodde jag var en tomte utan brain  på detta programmet men kanske passar in ändå till slut hihi

Stor fet puss


Kommentarer
Postat av: Josefin

DU ÄR GRYM! lycka till på onsdag så ses vi på torsdag för tusan!!

2012-01-16 @ 21:02:51
URL: http://josefinsch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0