det är tur att hjärtat är stort

God kväll säger jag,

har precis klämt i mig en andra middag för idag, höll på att pajja halsen för att jag fick en chili som var JHajshodinnapomsm osn lolkmapsn lka- stark. Gott men STARKT! ajjabajja pappa, inte försöka döda dina barn! Haha

Fredags: ute med johannapanna och drack vin på chez, jättemysigt! vi beställde in pommesfrittes och creme brule haha supergott! spenderade hela lördagen med min stört fina pojkvän. Seriöst, världens goaste kille! Vi åt, såg på film med lisaflisa och idag har det kollats på fråga olle och softat massor. Precis sånna här helger behövs hihi synd att den är slut...

har även hunnit med att plugga en del, p-piller och hur det hamnar i havdt och påverkar fiskarna. Sjukt intressant faktiskt! dock svårt att få till en timglasmetod som denna metod heter :) Men jag försöker!

Ska se Letters To Juliet nu med syster. Myspys!

Sen återigen en dejt med min blommiga kudde. Tobias borde vara här och hålla om mig för det är kallt tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0