certain things

Lek inte med honom,

som han lekte med dig

Det är sant att folk förändras,

och är värda en andra chans


Jag är taggad idag opch trots en megaheadache så gav jag mig ut på en löptur med mamsen min. Detta resulterade i ännu mera huvudvärk men vafan jag fick bränt bort kanske något gram fläskslask iallafall hihi. Hittade dock inte mina hantlar så blev bara lite magträning sen. Och det bästa av allt! Har inhandlat grillad kyckling och ska snart mer och hyra film, kan kvällen vara godare? Nej! Att jag dessutom får sällskap av min syster och min pojkvän gör inte saken sämre utan helt jäkla tvärtom. 

Nu blir det duschen! woho ja ni märker hur laddad jag är för ingenting. Knasboll

 

Längtar till vårens kollektionsförsäljning. Denna klänning från Oxmo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0