there is no one like the other

amen tjena tentajäveln gick åt skogen, just get it Anna Magnusson. men jaja har iallafall två ben och ett underliv och ett vanligt liv så allt kommer bli så bra så bra.
är trots allt en jävel på omtenta!

blev en sväng ner till gymmet men det gick mer utför och bakåt än framåt och uppååååt. Crosstrainer och armar mage och jag stötte på goa henke och fick bättra upp mitt dåliga humör lite!

Nu sitter jag som en degad säck i sängen (mamma har stylat den så fint så har massa gosiga kuddar) och känner mig sjuk. Snorjäveln vill inte packa ihop sina vänner och dra från min näsa..
Blir ett avsnitt av elsas värld sen kommer T hit och värmer mig, jag vet att han värmer mig för han är alltid varm. Mitt egna element typ

Wiiii
ledig imorgon, ultimata klassutgången med godingar! Tjejer+david=sant? kommer bli asbra, förfest hos johanna först! Ska även hinna med ullaared imorgon med mor. Styling som sagt haha

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0