sometimes when I miss you I put those records on

vissa saker tar man aldrig tag i man lämnar hellre dem långt där inne tills de knappt känns eller syns längre då kan man låtsas att det inte finns men på något sätt hinner det alltid ikapp tillslut ändå

 

God afton, fick en go promenad med min kära vän putin i det sjukt halkiga elljusspåret. Tur att någon vill gå promenad med mig i brist på min promenadvän hanna. (jag saknar dig hansipansi!)

Tog en sväng till gymmet efter promenaden och körde ett gött pass. Svett och musik i öronen. Inte svett i öronen då.. utan musik i öronen och svett överallt annars typ

Idag ska det lagas gott kött med god sallad; bebisspenat(sååå gulligt namn), ruccula, tomat, gurka och mozarella. och vitlöksolja. Yummiii

 

Ha en go kväll!

ska leta upp min äldsta cambild nu så ska ni få se

vet att detta var en bakis bild deessuuutom, heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0