och du frågade mig ska vi göra nåt äckligt, babe

alltså den låten, kan inte låta bli att älska den. Helt galet go refräng! Jag syndade idag fy på mig men är nöjd ändå, köpte de där svarta jeansen med dragkedja fram som jag älskade.. Hihi rådfrågade två personer och båda tyckte att det var läge att köpa. So I did Min fina sötnos felicia klippte mig som vanligt jättefint och så åt vi lite lunch och satt i solen några minuter. Sjukt härligt att träffa henne! Bokade in en myskväll också! Har även ridit idag och nu ska jag käka sen ta en tur till gymmet och efter det en promenad. Så duktig idag va, fått en ny energi typ? Knasigt

Imorogn ska jag efter jobbet in och titta på daniel och saras lägenhet och även lilla oskar kommer vara där, blir kul att träffa dem allihopa!

 

Puss

 

 

jackets

jackets by annamarlene featuring a silk jacket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0