Fuck my life-historier

Idag kom min pojkvän hem till mig för att vi hade bestämt att ses,för jag blev magsjuk igår men han ville verkligen träffa mig. Precis när han gav mig en kyss fick jag kväljningar och spydde rakt in i hans mun. FML


Idag sa min pojkvän att han skulle gå och bajsa. Han stannade sedan upp och frågade om jag kunde suga av honom samitidigt. FML


Idag fick jag veta att mitt ex inte skulle få gå vidare på vår skola. Jag var överlycklig. Sedan sa han att han fixat så att han skulle få gå om en termin istället. Han ska börja i min klass. FML


Idag insåg att min pappa har större bröst än jag. Jag är 17 år och tjej. FML



dör lite av dessa historier.. hhaha när plugget är kört så kan man se på historier hihi och humöret åker upp igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0