Dina lakan blir konfetti nu ska himlen bli vit

har svinont i ryggjävelns ashelvetessida. så, lite avreagering bara.

Seminarie gick bra, sen blev det en tur till la stable men blir nog tyvärr ingen Core, mamsen tyckte att jag var dum som skulle gå med min rygg så får väl vila den. Lika bra egentligen då min förkylning är skitig också.. pallar inte med att vara halvsjuk ju, mycket bättre att träna så endorfinerna ploppar upp i kroppen hihi


Ska en sväng till kusin vitamin snart, men först fixa varma mackor! Sen ska jag njuta av min för tidiga helg, helt awesome. ledig tills på måndag! Och på lördag väntar en tripp till varberg, ska bjuda tobias på middag. Ska grilla! Äntligen grill, det är äntligen vår. typ

Pusii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0