snö

vaknade, tittade ut och såg ett vitt täcke av snö. Jag kan inte säga att jag jublade direkt. Kanske hade det vart mysigt om man satt inne hela dagarna utan att behöva oroa sig för tågtrafiken, hästarna, bilen, ja allt sånt. Jag har tenta imorgon så är lite nervös för det också, ska ta ett supertidigt tåg haha så jag inte kan komma sent! Håll tummarna för mig!
 
Ska fortsätta polugga nu men mpste bara berätta att helgen varit grym! Mamma och bert hade ordnat, med hjälp, världens roligaste 110 års fest med alla släktingar, kusiner, vänner och bekanta. Sjukt lyckat! God mat och massa dans och spexande. Jag hade världens finaste klänning också, ser ni nedan. Med ett axelband och massa olika längder. 
Igår var det städ efter fest och adventsfika hos tobias familj, mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0