My heart skips skips a beat

I motherfucking övermorgon åker vi äntligen till La Crete, kreta, grekland åååh är så resesjuk så ni förstår inte! Ska packa nu och se så det finns tillräckligt mycket trosor och sånt så jag klarar mig för veckan. Har inhandlat en klänning, ett linne, bh och trosor och en väska, aftersun, böcker och korsordstidning med babe på allum så är redo på den fronten. Nu ska allt ner i väskan bara och få plats utan att bli uppseendeväckande...
 
Igår spenderade jag dagen med film, bio(The dark knight den var så bra som jag ville yay), godis och mys med tobias och så fick vi överraskning när vi kom hem i form av paket från hans familj. Riktigt gulligt! Fick bla en jättefin handduk som också ska få plats i väskan!
 
Idag har jag vart ute med min halta häst och syster och icke halt häst. Även sprungit 4 km runt i lerum med lite ökat tempo från vanligt. Så trist att springa på asfalt så det är sjukt.. Bättre i stenkullens reservat eller i härskogen!
 
 
Hihi en bild från Egypten nedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0