anything is enough



Var och shoppade lite när jag ändå var i stan och skrev in mig med amanda på handels. ( kommer vara i stan ofta sen, bör jag vara oroad över mitt shoppingbegär? maybe)
Handlade ett par skor på Din Sko, varför undrar jag egentligen för mina två senaste har jag fått byta in för de har gått sönder efter max 2 veckor... Men gjorde ett nytt försök att tro på affären med skorna ovan. De är apsnygga på och sköna! Ska nog inhandla en klänning som är lite längre bak, snyggt till dessa skor.. Lisa och Albin kom in och så fixade vi en födelsedagspresent till kusin som ska ha fiesta imorogn. Spännande! Även hårfärg köpte jag så ska färga ikväll. På tok dags, får ju ingen direkt utväxt ioch med kretaresan och blekt hår men det är gult i färg ungefär uppe på huvudet. trendigt
 
JObba idag, har försökt sova fram till nu för har sån huvudvärk, antagligen bihålorna för är snorig med. Bajs
Jobba imrogon med från 7. happyweekend
 
ha en go fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0