en vanlig människa

trots den fina och duktiga veckan jag haft kostmässigtoch träningsmässigt blev det idag ett litet chokladbollebak, kände att det är fredag och sol och jag behöver lite socker hihi kan lova att det var gott!

Tänkte att jag skulle ge Lite tips för er som också försöker slimma till kroppen lite ( jag vill inte bli apvältränad utan jag vill må bra och ha en fast kropp hihi) Om ni är intresserade av vad jag äter!
För det första dricker jag massor med vatten under dagen. Bra för huden
En frukost kan bestå av havregrynsgröt med rivet äpple och kanel+ liiite socker eller eget hembakt bröd med lååånga kolhydrater i och med kalkon på.
Ett mellanmål/lunch kan bestå av två stekta ägg och quornbollar + massa sallad med solrosfrön, nötter, avocado, tomat osv. Eller en klick kesella med tex. mango och hallon i och lite musli.
En middag kan vara tex. stekt lax med en stor sallad till


Nu skajag plugga klart, och sen blir det sälja fisk!

Pussi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0