tro inte att du vet något om det du inte vet

Ibland får jag till sköna bilder alltså! Galet vad jag skanar sommaren redan, msyig sommar var det minst sagt. Höst är också mysigt i för sig, med promenader med hanna (idag), tortyrfilmer med sötbulle (igår), ridturer i höstsolen med mor (idag) och mysiga pluggstunder med johanna (idag). Go helg, mycket plugg men mycket mys också så helt okej ändå :-)

 

Tenta imorgon, break a leg, kill me eller vad som helst. jag är nervös och kissenödig och allt på samma gång. Bara framtiden vet hur det går imorgon. Skratt eller gråt, äsch. Jag är glad ändå. Eller

Ska sluta tjata nu är ju tjatigare här än i verkligheten tillochmed! Herregud jag får skärpa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0