när det kommer ikapp

ibland kommer saker och ting ikapp en. Sånt som hände för längesen, flera år sen eller bara nyss. Ibland kommer det över en och man inser hur jävla fort tiden går, hur saker kan förändras på bara en sekund. Man sitter där med en sorts människor i ett sorts liv och sen sitter man där i ett annat liv och en annan tid men man är samma person. Förstår ni? Haha det finns knasiga tankar i denna lilla hjärna vill  jag lova!

Vad jag vill komma fram till är att ibland slår det mig att shit vad jag har tappat bort vissa saker och vissa människor, tappat dem påvägen någonstans. Och jag kan sakna dem, men samtidigt kanske jag inte hade varit här jag är nu om jag inte förlorat lite på vägen? Loose some, win some?

Detta är jag känner jag nu, utan förfalskning och utan mask. Kort och gott JAG i mitt rätta element. Så säg hej till den jag vill vara och den jag tycker om hihi för just nu är jag stolt över mig själv. Ibland faller det på plats haha

 

jag har dessutom VÄRLDENS finaste familj och vänner. Är så jädrans glad över er, PUSS!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0