melissa är tuff som fan


Jag går i vinterskor på hösten
Alltid förberedd för storm
Jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar
Jag har känslor utan uppehåll
Jag har förlorat en tävling
Men vunnit ett val
Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av

Jag saknar dig mindre och mindre
Det kommer annat emellan och det är bra
Jag saknar dig mindre och mindre
Jag har glömt dig en vacker dag

Melissa Horn- Jag saknar dig mindre och mindre

HUR VACKERT?! HUR JÄKLA BRA ÄR INTE HENNES SENASTE ALBUM?! Jag blir helt tokig, SÅ fint! Lyssna på denna och lyssna på Du är nog den, Under löven, Destruktiv blues och nåt annat än det här. Det är magnfikt!

Har vart och jobbat, ska krypa ner och gosa nu i mn morgonrock hihi. God mat i magen och en  skön helg känsla jag aldrig förut haft på fredagar infinner sig. Imorgon blir det bära hö och annat skojigt :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0