a place nearby

åh att det ska varaa så krångligt alltihopa haha jag vill vara en enkel person men vet att jag är skitsvår ibland, glad men ganska känslig. Men kunde inte jag då fått ha det sjukt enkelt bara? Nej men självklart inte, livet måste ju sätta mig på prövningar för att se om jag platsar i finalen. Ledsen att göra dig besviken men jag är nog bara en semifinalist!

 

har åkt på tinnitus typ, tjuter i örat. Råkade ju skjuta mig mot skallen med en knallpulverputtra utan ljuddämpare och med extra starkt skott. Bra jobbat FUCK MY LIFE

föreläsningar idag, tror inte vi  förstod så myckt men jaja imrogon blir det plugg på cafe med johannapannna, hoppas vi fattar mer då!

Ridtur i regn också sen har jag inget emr att tala om :-)

 

fortsätter på porrtemat ett tag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0