you never meant to hurt no one

Godmorgon! Har sovit som en liten tjock söt gris i natt, skitskönt! Var längesen jag sov så himlans bra och länge, ska börja lägga mig tidigt tror jag haha.

Skola klockan 12 idag, sen jobb direkt efter och sen går jag in för en go kväll! Hemmagjord pizza och idol skulle jag tro att det blir minsann. En gammal hederlig fredagskväll!
Imorgon blir det plugg, träna, rida och en galet mysig kväll med mina fina kompisar. Film, chips och dipp, soffa och mys står på schemat imorgon!

ha en go dag säger jag nu och går och duschar för jag är ganska fräääsch



Maria Mena-Sorry
Needtobreathe-Learn to love
Snow Patrol-Crack the shutters


Dessa surrar i hörlurarna just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0