you don't know a thing about me

goddagens, är aptrött idag(känner att jag använder ordet ap- framför alla ord just nu)!

Har sovit hos äskling(sjukt ovan att kalla honom det haha) idag, formel 1 i morse haha jag spelade dock mest mitt kära fårspel hihi. Ma matar, parar, kastar blixtrar, rullar och ger vatten åt små bäääande får. Formel 1 då, Det är fasktiskt ganska kul att se på.. Speciellt med tobias :-)))))) wiiiii

Sen hämtade abbe mig och vi hämtade massa flyttgrejer med hans kompis dennis, mycket trevligt! Vi kom på en bra inflyttningspresent haha. Innefattade fårpäls, nude och en kamera... Sen bar vi massor av konstiga prylar typ virres lampa tillsammans med virre och majskorven. Sjukt fin lägenhet, sser framemot inflyttningsfesten!

 

Nu sitter och och väntar på en stek pappa haft i ugnen hela dagen, luktar galet gott! Har även skickat in mi del i grupparbetet så jag har varit flitig! Imorgon blir det skola och träffa goa gruppen för sammanställning+ en ridtur så hoppas på gött väder!

varför har jag snett ögonbryn, har kommit på att jag har det och då tänker jag på det hela tiden fast slappnar jag av har jag inte det men jag spänner pannan på nåt randomvis hela tiden så det ser snett ut. Herregud vad jobbigt liksom, värsta värdlsproblemet typ..

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Vill du rida med sällskap imorn? Haha.. de lät fel :)

2011-10-30 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0