Well it's broke


Tried to break my heart
Well it's broke
Tried to hang me high
Well I'm choked
Wanted rain on me
Well I'm soaked
Soaked to the skin

The script-the end where I begin

Är mycket för sån här musik just nu, typ The script, snow patrol, needtobreathe. Fin stämningsmusik på den annars ganska bajskalla och sega hösten.. 

PLuggat idag med goa klassisar på KBT, tro mig ni vill inte veta vad det är för det är bara nördigt. känner att jag är ganska bra på equmarginal principle, externaliteter, legitimitet, fysisk struktur och sån skit. Eller förlåt, sånt användbart. fuck no

imorgon blir det gosekväll med tjejorna, lite vin och chokladfondue. Mysigt värre! Lördag ska jag nog laga tacos! Mumsigt

ha en go kväll jag ska INTE PLUGGA ALLS.

har bilder på mobilen men orkar inte lägga in right nooow



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0