Sorry

ledsen för min dåliga update i helgen kära, trogna fina bloggläsare hihi ni är en del nu, jättekul! Har vart sjukt mycket i helgen så har knappt suttit vid en dator(ovanligt!)

Passade huset i helgen så det var fram och tillbaks till stall och påfyllning av kattmat haha sen har jag haft mina underbara tjejor på besök i fredags, vin och chokladfondue( ananas och banan var favoriten lätt). På lördagen var det träning med julia och vi sprang ganska duktigt tycker jag haha och senarekom tobias på grillad kyckling hemma och så gick vi på bio. Han är bäst. Idag har vart formel 1 tidigt i morse haha och sen bacon och ägg och massa mys. Och ridtur och plugg..

Så en liten sammanfattning av helgen som vart ganska intensiv! Ser dessutom fram emot nästa helg med roadtrip till varberg! asmysigt ju :-D

Nu ska jag lägga ner plugg och skaffaett liv fram tills imorgon då det är tenta.. Fuck, men känner mig ändå förberedd på nåt vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0