someone like you

Hej fina ni(är ni fula är det jätteokej också såklart)

Har haft en bajsföreläsning och en bra idag, sen har jag ätit på  subway, vart på promenad i riddarsten med hanna och softat härligt med mina klasspolare. Överlag go dag såklart, stormen och regnet räknar jag bort (det man inte tänker på finns inte)

ska inte göra en uppsats nu utan lämnar allt åt fantasin haha ska äta nu och hör redan nu hur dem mobbar mig ute i köket för nåt. Bajskorvar

jag är typ det fulaste jag vet i tofs (speciellt sån där tight som på bilden) men håret idag

ville inget annat. Inte när regnet sa tjena annas hår jag ska locka dig och frissa dig till

oigenkännlighet. Love it :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0