lördag

jag ska uppskatta det jag har, det är något jag verkligen lärt mig. Denna gången tänker jag inse vad jag har innan det är försent, och verkligen ta vara på det dessutom. Det har jag lovat mig själv på heder och samvete, för då finns det absolut ingenting att ångra att man inte gjorde tidigare. Det är så det ska vara liksom

 

Har vart i varbeerg och ätit hos farmor och tittat till huset. Nu ska det lagas mat och sånt där trveligt sen ska jag leka med min lilla hansipansi. Mysigt värre, frågan är vad vi ska göra!

Hade förresten en grymt go kväll igår hos tobias, hans familj bjöd på skitgod mat. Grymt mysigt kväll, jättego familj :)

okej nu sk ajag njuta av ledighet lite! Pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0