It's like learning to fight, or falling in love

Jag slutar upp med mitt fjantiga tänkande nu, finns ingen anledning och jag måste
börja tro på nåt igen. INte vara en stor tönt och rädd för allt. Det är på tiden!

Träffade goa julia på tåget och vi planerade lite lätt en myskväll, blev sjukt sugen
nu haha blir nog bra :-)

En annan sjukt viktig händelse som har hänt idag(och då menar jag ruskigt viktig, typ livsavgörande)! Jag har köpt nya färgpennor att anteckna med. En blå, en grön och en orange. Ni undrade va? Förstod det!

Tog en dunderskön ridtur(fortfarande med hästen, då många misstolkar denna aktivitet) i det goa vädret och senare blir det ner till gymmet en sväng. Har en jävlig energi just nu, tror det beror på en viss härlig person som smittar av sig hihi


Bild:Lisas

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej broosch. Tänkte bara säga hej.



Jag gillar också maria menas album. Och myskvällar. Så du vet. Hejdå. Hahha xD

2011-10-04 @ 20:14:14
URL: http://mikrokosmos.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Sno inte mina bilder innan jag publicerat dom dummer!

2011-10-04 @ 21:11:01
URL: http://snajsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0