If you won't look down, I won't look back


Love, love isn't always 
Love, the way that we mean
Just like you are right now is all, all that I need

Let's start over, don't be afraid cause I won't keep track
Let's climb to the top
If you won't look down, I won't look back

Love, love isn't always
Love, the kind that you want
I will be here waiting if you, you can let go

Needtobreathe-I won't look back

just nu suger skolan en aning, fattar noll av alla paragrafer och diagram och slask. Men det kommer väl falla på plats en vacker dag då jag gett upp för längesen och skaffat mig en biodling vid havet. tror jag och mina bin hade trivts ihop! Och katter, katter måste jag ha om jag ska vara sån

Ska käka hemmagjorda hamburgers nu med klyftpotatis för det är ju LILLÖRDAG! Men skippar alkoholen.. Haha pappa är nog glad för detta! Sen tänker jag bege mig till stenkullen och hälsa på fina tobias wiii

nej! mat nu, svälter nästan! Och jag lovar att äta upp allting så ingen kan säga att jag ska tänka på barnen i afrika för det finns ingen mat över till dem idag :/ Förlåt barnen!

älskar min gosiga väst jag köpte som tröst åt mig själv för tentan förra veckan. Den är awesome! Lillsis är också awesome!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0