can't see, I'm blind

morsning,

en seg dag i skolan idag, mycket psykologisk fakta. Intressant men ja, lite väl flummo. Har sedan läst ca 2378 sidor (kändes så) i ett dyrt häfte. Värt

Nu ser jag på fotboll (gogogo zlatan, han har lika långt hår som mig nu ju!) med pappa, vi har tränat stenhårt och klämt i oss lite kyckling. Mums

Min röv är inte att leka med efter badmintonen. Kan inte gå på toa typ, och INTE resa mig upp ur sängen. Inte alls trevligt att ha ont i röven kan jag lova er.

Imorgon=skola och plugg=no lifer

Längtar till lördag! Då bär det av ner till varberg på en liten roadtrip med mina älsklingar

dålig bild på mig och johannisen på trädgårn med sångaren i The Pusher, niiice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0