without you


I can't win, I can't rain
I will never win this game without you, without you
I am lost, I am vain,
I will never be the same without you, without you
I Won't run, I won't Fly,
I will never make it by without you, without you
I can't rest, I can't fight
All i need is you and I, without you


David Guetta gör det om och om igen, denna gång med Usher. Me like

Skola idag, plugg inför tentan med goa klasskamrater nere i källaren på Handels, bunker typ. Sen blev det inhandlande av present till moder, vi hittade bra saker och är stennöjda hihi. Nu ska det käkas falukorv och så tänker jag inte plugga alls mer idag. Skönt! Åker nog till min sjukling sen för vill ha kraaaaaam oh yeah.

 

Ha en go kväll!

Just det! mina efterlängtade leopardskor kom idag! yay, de är riktiga killerheels ! Hej bruten fotled typ hhihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0