Til we know

-jag rakar benen varje dag( nästan )

-jag är livrädd för att förlora människor som betyder mycket för mig

-jag tycker oftast att jag är lite småfet när jag ser mig i spegeln

-jag är besatt av köttbullemackor och måste ha det typ jämt

-jag har sjukt mycket kläder i min garderob

-jag kletar in mig i hudkräm ca 5 gånger om dagen (fet kräm dessutom)

-jag blir rastlös och stressad när jag inte gör något

-jag är begåvad med extremt dåligt samvete, för ungefär allt

-jag är nöjd med mitt hår (vissa dagar)

-jag missbrukar bröd

-jag är bra på att tro saker om allt, vilket oftast aldrig stämmer

 

Tänkte att ni skulle få se lite av mig så bara att njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0