Just because I'm sorry does not mean I did'nt enjoy it at the time

 

 

This is the straw, final straw in the
Roof of my mouth as I lie to you
Just because I'm sorry doesn't mean
I didn't enjoy it at the time.

Snow Patrol-Chocolate

(Hanna you will like this song!)

Bio med min snygging strax, apmysigt. Måste bara pallra mig upp ur min pluggställning som jag nästan fastnat i (tänk quasimodo med ryggskott and you have me). Och byta om. Och sånt. Min hårfärgning blev glansig och go, luktar så gott med nyfärgat hår hihi. 

Skola annars, inte kul att berätta o direkt.. exiting

har ingen bra bild på håret men här är en på mig iallafall hihi

byebye! nu blir det abduction!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Första gången jag läser din blogg och jag måste säga att den är supermysig! :) Har några frågor som jag hoppas att du vill svara på? :D



Vart jobbar du någonstans och med vad?



Är det ditt riktiga hår?



Kan du inte visa hur du sminkar dig från början till det att du är klar? :)

2011-11-11 @ 23:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0